شرکت بیمه پاسارگاد لوح تقدیر و تندیس همایش رضایت مندی مشتری را دریافت نمود. تندیس رضایت مندی مشتری پس از بررسی سطوح مختلف ارزیابی تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی و نحوه به کارگیری ارتباط صحیح و راهکارهای مشتری محوری و انعکاس صدای مشتری در تأمین نیاز های بیمه ای ، به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء شد.

بر اساس گزارش های دریافتی ، در این همایش از شرکت بیمه پاسارگاد به منظور ارج نهادن به حقوق مردم به ویژه مصرف کنندگان در جوامع بشری و فرهنگ ها و نظام های اقتصادی مختلف که موجب شده این شرکت از جایگاه ویژه ای برخوردار شود و پیش شرط رونق اقتصادی را رقم زند ، تقدیر شده است.

دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد و هدف جهش تولید و قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتری مدار و با حضور صاحبان صنایع و ت گذاران عالی رتبه کشور و معتبرترین نام های اقتصادی و بازرگانی ، روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در مرکز بین المللی رایزن برگزار شد.

دانلود رایگان منابع آزمون بیمه مرکزی - نمایندگی بیمه عمر

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

دریافت گواهی نامه دوستاره جایزه مدیریت دانشی توسط بیمه پاسارگاد

مشتری ,های ,بیمه ,، ,شرکت ,پاسارگاد ,بیمه پاسارگاد ,رضایت مندی ,شرکت بیمه ,مندی مشتری ,مشتری در

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سارین پوش کانال های توزیع و پخش ، مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM کرمی مرجع مطالب جول اوستین و سایر اساتید دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم پاورپوینت فصل ۴ حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی network wirless دزیره زندگی در قشم آموزشگاه آرایشگری