مرکز تماس شرکت بیمه پاسارگاد با نظارت معاونت توسعه بازار و شبکه فروش و همچنین راهبری مدیریت امور مشتریان در ساختمان های ستادی (کوه نور، گلها، اردشیر، شعبه مرکزی و مدیریت امور مناطق، شعب و نمایندگان) از روز هفدهم آبان ماه فعالیت خود را آغاز نموده و پیش بینی شده است در فاز دوم فعالیت کلیه مناطق و شعبه های سراسر کشور بیمه پاسارگاد به سیستم کال سنتر مجهز شوند.

براساس گزارش های دریافتی ، این مرکز با هدف تسهیل در برقراری تماس با مرکز پاسخگویی آسان، کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس، کاهش تماس های ناموفق و افزایش بهره وری و بالا بردن راندمان شرکت در بخش پاسخگویی، ایجاد و اجرای الگوها و فرآیندهای سازمانی در راستای مشتری مداری و افزایش رضایتمندی مخاطبان ، پاسخگویی آنی در زمان واقعی و بدست آوردن مشتری بیشتر، پشتیبانی سایر شبکه های اطلاعتی CRM ، نظارت و کنترل به نحوه انجام درخواست های سازمان فروش از طریق تماس با شعبه های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

ادامه مطلب

دانلود رایگان منابع آزمون بیمه مرکزی - نمایندگی بیمه عمر

آغاز به کار مرکز تماس بیمه پاسارگاد با محوریت تکریم ارباب رجوع

دریافت گواهی نامه دوستاره جایزه مدیریت دانشی توسط بیمه پاسارگاد

های ,مرکز ,آغاز ,شعبه ,بیمه ,، ,بیمه پاسارگاد ,خود را ,تماس با ,و افزایش ,سراسر کشور

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

gham neveshte بهار نارنج سافت باکس تاشو ایرانی چراغ دار گردشگری دادرس ایرانیان فلوکس فایل چیت تمام گیم ها تواشا : دانلود فیلم و سریال جدید دی تی شاپ هنر